דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוקר פרטי - עוד לפני הרגע הלא נעים 

מאת    [ 13/12/2011 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1863 פעמים ]

במצב מדומה ומושלם, ייתכנו תחומים שכלל אין אנו חייבים. אם לא היה פושעים, ממש לא היה חובה שוטרים. ואם לא היו כאן שודדים, ממש לא היה מה לעשות בשומרים. במידה ש מציאות הסביבה בתקופת ימינו ממש לא הייתה מכילה נוכלים, גנבים, בוגדים ושקרנים, אני מנחש שגם ממש לא היינו מחפשים את השרות של חוקר פרטי.

המילים המובאות אינן נועדו רק עבור מי שנפל קורבן למעשה רמיה משמעותית, מי שיש לו הרגשה שרומה ונפגע מכך או אדם שחושש שבן או בת הזוג לא נאמנים. הגורם פשוט – גם כאשר זה בטח אינו יצא לכם תמיד, אף אדם אינו מתחייב שזה ממש לא יקרה לך מתישהו בהמשך.

חוקר פרטי במדינתנו ובעולם המערבי מהותו בכמה נושאים ראשיים, ובראשם מרמות חברות בנקים וחברות פוליסת ביטוח, חוסר נאמנות בחיי נישואין ונוכלויות ותחבולות בעניין רקע לעסקים וכלכלי. חוק החוקרים הפרטיים בישראל מחייב מועמדים המעוניינים לקחת את תעודת התפקיד לצלוח לימודים ארוכים, בסיומם ממתין להם זמן התמחות בכל משרד חקירות. רק אל תמהרו לעבוד יחד עם חוקר פרטי שמתחמק מלהראות לכל המעוניינים תעודת מקצוע שנמצאת בתוקף.

החשש הגדול שנמצא אצל לקוחות פוטנציאליים המעוניינים לגשת אל לחוקר פרטי הוא אפילו חלק מרכזי באופי הפעילות שבו הוא מתעניין – החשאיות. ראוי להדגיש: במידע ש כולם חושפים אל מול חוקר פרטי, הוא לא רשאי לעשות שום השתמשות, וגם אם לבסוף לקחתם החלטה לא לעבוד ביחד איתו. במידה ש עשה ככה, לקח סיכון החוקר בביטול רישיונו לכל הזמן ויתכן שאף תקופת המאסר ממושך בפועל. כך שאל חשש, הסוד שלכם שמור עימו.
בשונה לחלוטין למצב בטרם בערך שלושים או ארבעים שנה, בשנים האחרונות משתמשים חוקרים פרטיים בציוד אלקטרוניקה שהוא באמת ציוד ריגול מתקדם המסייע לאנשים אלו בפועלם. ציוד האזנות נסתרות, מצלמות נסתרות, ציוד מעקב וכו'. חובה להיות בעל מסמכים משפטיים לשימוש באמצעים כמו אלו תוך כדי חקירה. אם לא, האשמה יכולה ליפול גם כן על גבי ראשכם.

אבל אל נא תחשבו שהחיים של חוקר פרטי טובים בהרבה בזכות הציוד. בנוסף הרמאים נעשים מתקדמים בהרבה יותר ונעזרים בשיטה לטבה שלהם. תהליך ההתקשרות מתחיל תמיד בפגישה ללא כל התחייבות וברוב המקרים ללא כסף. הנכם מספרים בעניין המניע לשמה הגעתם, החוקר מסביר את צורת הביצוע שלו, סוגרים על מחיר לעבודה ונקבעים זמני פעולות מוערכים. אוקי, אז אל תשאירו מקום פנוי להטיל ספק. חוקר פרטי – הטכניקה הקצרה לדעת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב